5 dagen in de Filippijnen - Reisverslag uit Madang, Papua Nieuw Guinea van fysiopool - WaarBenJij.nu 5 dagen in de Filippijnen - Reisverslag uit Madang, Papua Nieuw Guinea van fysiopool - WaarBenJij.nu

5 dagen in de Filippijnen

01 Augustus 2012 | Papua Nieuw Guinea, Madang

Ik ben om 20.00 lokale tijd aangekomen in Manila na een 4 1/2 uur durende vlucht vanuit Port Moresby. In de afgelopen 2 weken heb ik lekker de tijd gehad om mijn spullen in te pakken en om afscheid te nemen van dierbare vrienden in zowel Goroka, Madang en de laatste 2 dagen in Port Moresby.

Morgen vlieg ik vanuit Manila naar een plaatsje dat Naga heet en daar zal een goede vriend van me (ex-VSO) me oppikken. Het is een beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen, maar zijn plan was om me 3 dagen naar de Caramoan stranden te brengen. Zeker geen slecht plan lijkt me! Ik ga daar 3 dagen even lekker bijkomen voordat ik op de 5de weer naar Manila vlieg en vervolgens naar Amsterdam, via Dubai. Als alles goed gaat kom ik op maandag 6 augustus rond 13.30 aan op Schiphol.

Ik zit nu op mijn hotelkamertje in Manila en ben eigenlijk best moe. Morgen redelijk vroeg op om om 9.30 mijn vlucht naar Naga te halen.

Tot snel!

Ilona:

Wow, het gaat nu wel heel snel! Geniet van de laatste dagen. Tot snel.x

Bas En Marion:

geniet nog maar lekker! fijn dat je terugkomt. tot gauw!

Lia:

Nog fijn even genieten en een goede reis terug!

Joachim:

Veel plezier nog eventjes en tot woensdag op de squashbaan.