5 dagen in de Filippijnen - Reisverslag uit Madang, Papua Nieuw Guinea van fysiopool - WaarBenJij.nu 5 dagen in de Filippijnen - Reisverslag uit Madang, Papua Nieuw Guinea van fysiopool - WaarBenJij.nu

5 dagen in de Filippijnen

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2012 | Papua Nieuw Guinea, Madang

Ik ben om 20.00 lokale tijd aangekomen in Manila na een 4 1/2 uur durende vlucht vanuit Port Moresby. In de afgelopen 2 weken heb ik lekker de tijd gehad om mijn spullen in te pakken en om afscheid te nemen van dierbare vrienden in zowel Goroka, Madang en de laatste 2 dagen in Port Moresby.

Morgen vlieg ik vanuit Manila naar een plaatsje dat Naga heet en daar zal een goede vriend van me (ex-VSO) me oppikken. Het is een beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen, maar zijn plan was om me 3 dagen naar de Caramoan stranden te brengen. Zeker geen slecht plan lijkt me! Ik ga daar 3 dagen even lekker bijkomen voordat ik op de 5de weer naar Manila vlieg en vervolgens naar Amsterdam, via Dubai. Als alles goed gaat kom ik op maandag 6 augustus rond 13.30 aan op Schiphol.

Ik zit nu op mijn hotelkamertje in Manila en ben eigenlijk best moe. Morgen redelijk vroeg op om om 9.30 mijn vlucht naar Naga te halen.

Tot snel!

  • 22 Mei 2013 - 15:41

    Ilona:

    Wow, het gaat nu wel heel snel! Geniet van de laatste dagen. Tot snel.x

  • 22 Mei 2013 - 15:41

    Bas En Marion:

    geniet nog maar lekker! fijn dat je terugkomt. tot gauw!

  • 22 Mei 2013 - 15:41

    Lia:

    Nog fijn even genieten en een goede reis terug!

  • 22 Mei 2013 - 15:41

    Joachim:

    Veel plezier nog eventjes en tot woensdag op de squashbaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Papua Nieuw Guinea, Madang

VSO Papua New Guinea

VSO Papua New Guinea

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2013

Squash Against Poverty

07 Augustus 2012

Terug in Nederland

01 Augustus 2012

5 dagen in de Filippijnen

13 Juli 2012

Terug naar NL!!

20 Februari 2012

Mijn nieuwe paradijsje

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 913
Totaal aantal bezoekers 121116

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2006 - 22 Mei 2013

VSO Papua New Guinea

Landen bezocht: